Neděle, 22 září, 2024
- Reklama -aktualne

Vyjděte vstříc svým klientům: Jak by měla vypadat kancelář nebo ordinace?

Psychologie je důležitou součástí každodenního lidského života. Když se zaměříte na to, jak na lidi působíte vy i prostor, který máte na starosti, podaří se vám mnohé. Jak by měla vypadat provozovna nebo ordinace?

Jako doma

Jistě si přejete, aby se u vás klient cítil jako doma. Sterilní prostředí ošetřovny nebo neosobní vzezření kanceláře je nutné změnit. Jako první se zaměřte na kvalitní garnýže, ke kterým přidáte příjemné záclony. Nemusíte je prát každý měsíc jako doma, ale jejich příjemná atmosféra změní místo. Najednou se zde vaši klienti budou cítit příjemně a jako doma.

Co říká psychologie barev?

Zaměřte se na nábytek. To nejhorší, co můžete udělat, je vybavit místnost bílým nebo šedavým nábytkem. Do takového prostoru si nepřeje vstoupit nikdo z nás. Pročtěte si několik článků o psychologii barev a porozmýšlejte, jak si přejete, aby se u vás vaši klienti cítili. Potřebujete, aby byli co nejvíce uvolnění a aby se zbavili stresu z místa, kde se právě ocitli? Dopřejte prostoru barvy. Kombinace teplých odstínů žluté, oranžové a meruňkové navodí příjemnou atmosféru.

Čemu se vyhnout

Naopak byste se neměli pouštět do hitu uplynulé dekády. Černá, šedá a světle modrá, to vše jsou barvy, které působí melancholicky. Automaticky se v takovém prostoru uzavřeme do sebe, cítíme se stísnění. Tyto barvy se již dávno ani v domácnostech, ani v komerčních prostorách, nevyužívají. V době postcovidové naopak potřebujeme psychiku podpořit, nikoliv ji utlumit nebo zastrašit.

Osobní? Proč ne

Vaše místo nemusí být jen výstavkou certifikátů. Ukažte lidskou tvář. Vystavte si v ordinaci nebo kanceláři obrázky malované vašimi dětmi, nebo požádejte o výtvarné dílo své přátele. Budete mít v rukávu eso, díky kterému se vám podaří prolomit ledy s velmi stydlivými klienty.

Příjemná atmosféra v místnosti se podepíše na psychice člověka, který za vámi přichází.

PR články

Další články autora