Trh se vleče, prodejní proces je v přeměně …. Cílem je, aby se pro potencionálního kupujícího vytvořilo příjemné prostředí, ve kterém si dokáže představit svou budoucnost a naplnit představu o domově. Pokud jako vlastník dokážete pomoci, využijte tento způsob pro urychlení prodeje! Je to právě „redesign“, který vám přichází na pomoc. Proč by právě váš dům nemohl být vizuálně přitažlivý? Hledejme společnými silami nové nápady, jak zatraktivnit váš domov!
Tuto možnost nabízí Home staging! Neznamená nic jiného, než způsob „zhodnocení“ interiéru bytu čekajícího, na dnešním zpomaleném trhu s nemovitostmi, na prodej nebo k pronájmu.
Odkud pochází?
Home staging vznikl po roce 1970 ve Spojených státech amerických, později v Kanadě, Anglii a rozšířil se i do Švédska, před několika lety se objevil iv Evropě a začíná se zabydlovat iv ostatních zemích. Byl to ohlas na potřebu kupujících připravit dům na prodej včetně poradenství, vyškoleného personálu, rozpočtu a časového plánu. Vždyť prodejnost nemovitostí začala být závislá na tom, jak dokáže dům vyniknout nad ostatní. Navíc v zemích, kde tato služba má tradici je ověřeno, že nové domy mohou být oceněny na vyšší částku, než stejné domy, které nebyly redizajnované odborníky.
První dojem záleží!
Home staging zakládá na tom, jak důležité je, aby prodávající pochopili, že jakmile se rozhodnou pro prodej své nemovitosti, tak jejich byt nebo dům v té chvíli přebírá pozici prodávaného „zboží“. K tomu, aby byl v co nejkratším čase a za co nejvýhodnějších podmínek prodejný, zboží musí být vhodně zabalen, na první dojem přesvědčivý a co nejlépe splňovat očekávání a požadavky budoucích kupujících.
Jak je to s realitky v zahraničí?
Sacramento
Realitní agenti v USA mají takovéto zjištění: „Pracuji v Real Estate a úprava domu před prodejem je horkým tématem i v nově vybudované vilové čtvrti Sacramenta. Vzhledem k nejistý a měnící se trh s nemovitostmi, bez profesionály, kteří připravují domy na prodej bychom byli v tomto konkurenčním prostředí úplně ztraceni. Naše domy se prodávají do 45 dnů a za vyšší hodnotu než stejné domy, které nejsou zinscenované „, potvrzuje Jack.
Jižní Florida
O své obchodní strategii mluví také Jennie: „Domácí dekorační pojetí začíná nabírat na obrátkách. V Jižní Floridě na trhu s nemovitostmi hledáme jakékoliv nové nápady, jak pomoci prodávat své portfolio rychleji, a právě nejlepší odpovědí je dekorace interiéru a exteriéru.
Máme obchodního partnera, který tuto službu skvěle provádí. Namísto vysokých cenových slev může naše realitka svým klientům navrhnout právě tuto, jako další doplňkovou možnost podpory prodeje. Pokud máte vozidlo na prodej, což by ho pomohlo prodat dříve a za více peněz? Stejné měřítko platí i pro prodej vašeho domova. „